top of page

A L L B L A C K

Black is not favorite color if you living in the middle of the desert, but still it's one of mine favorites. I know if I wear black I'm gonna look good and fabulous, there is just something about that color, right?

Here is mine interpretation of All black outfit with touch of glamour with high heels and little bit of grunge style with ripped jeans.

I believe this kind of outfit suits for any body type, and it reviles the best parts of you. It can hide the parts that you want to be hidden :). It's somewhere between smart and casual and it's very comfortably and as you can see I also style my hair in mess bun and makeup is very minimalistic with touch of color on my lips.

 

Crno i nije najomiljenija boja kada zivite u srcu pustinje, ali i uprkos tome meni je jedna od omiljenih boja. Svaki put kada obucem nesto crno prvo znam da necu puno pogresiti, drugo osecams e glamurozno, ima nesto magicno u toj crnoj boji, zar ne ?

U ovom postu mozete videti moju varijantu Al Black outfita, gde sam dodala malo glamura visokim potpeticama, i malo punk-a ovim iscepanim farmericama koje su uvek hit, ako mene pitate.

Cenim da ovakav outfit odgovora svakoj gradji. Tunika i stikle mogu da vam samo laskaju i da istaknu sve ono sto volite, dok ujedno mogu i da sakriju sve sto se sakriti treba. Ovaj outfit je negde izmedju poslovnog i opusten stila, s tim da je ovde udobnost itetako bitna. Mozete da sednte kako zelite, a da ne binite ni o cemu. Sto se tice kose, kosu sam stiliyovala u neurednu pundju,a sminka je vrlo jednostavna sa akcentom na usnama na koje sam stavila roze/pink karmin.

Outfit informations:

Blouse: RESERVED

Jeans: New Look

Heels: NAMSHI

Chocher: STRADIVARIUS

Till next time xxoo

Beauty Nomad


  • Black Facebook Icon
  • Black Twitter Icon
  • Black Pinterest Icon
  • Black Instagram Icon
FOLLOW ME
SEARCH BY TAGS
No tags yet.
FEATURED POSTS
INSTAGRAM
ARCHIVE
bottom of page